marți, 2 octombrie 2012

Lenea e cucoana mare! Solutii.




   Titlul suna paradoxal, stiu! Cum adica solutii pentru ce sa faci atunci cand ti-e lene?! Pai in principiu nu faci nimic, tocmai din motivul asta. Ei bine, nu e chiar asa! Eu asociez lenea cu starea aia in care ma simt lipsita de energie, ma plictisesc in acelasi timp si sunt mult prea comoda sa fac ceva ca sa scap de plictiseala. Se mai intampla cand ti-e lene sa fii obosit, nu tocmai plictisit.

   Oricum ar fi, lenea nu e o stare tocmai dorita pentru ca ne tine in loc. Nu e constructiv si nici sexi sa fii lenes, plus ca inrautateste in general starea de spirit. Vezi cum trece timpul si n-ai realizat nimic. Prin urmare marea intrebare e cum sa scapam de lene?!!!


  La mine functioneaza cam asa.... In concediu fiind, am foarte mult timp liber. Pana la ora 5 dupa masa azi, nu am facut altceva decat sa ma plimb din pat pana la birou sa-mi verific mailul si inapoi. Am incercat sa dorm, nu am reusit nici asta. Mi-am dat seama ca a trecut o zi de concediu si n-am facut nimic, nu m-am bucurat de ea, nu am ramas cu nimic. O zi pierduta din viata! Ce-am facut cand am devenit constienta de statutul meu de leguma/clatita obosita?! Am intrat pe blogul meu, am citit articolul despre cum sa te apuci de sport si m-am apucat de treaba.

  Stiu ca pare ciudat, dar metoda care la mine functioneaza cel mai bine e miscarea! Mi-am pus la treaba trupul lenes, am pus inima si sangele in miscare si surpriza!!! S-a trezit si creierul din amorteala! Brusc nu mi-a mai fost lene.

  Am redescoperit pentru a mia oara placerea ce ma invadeaza facand miscare pe muzica ritmata. Bineinteles ca a urmat o baie revigoranta si ca prin minune mi-a venit apoi cheful si inspiratia de a face si alte lucruri. Scrierea acestui articol se numara printre ele. Urmeaza sa ma delectez cu niste treburi casnice care nu mai suporta amanare, apoi o iesire cu prietenii si la intoarcere o carte buna sau un episod din House M.D. Apropo de asta....la filme ma pot uita si cand lenea atinge apogeul, insa nivelul de concentrare tinde spre zero, ma uit practic, nu urmaresc, nu trec prin filtrul gandirii mai nimic, nu raman cu nimic. Cam despre asta e vorba....

 

   Nu cred ca e cazul sa mai vorbesc despre cat de incantata sunt ca am reusit sa imi inving lenea si sa-mi schimb starea de spirit. Si nu oricum, ci prin efort fizic. Am impuscat doi iepuri dintr-un foc: mi-am imbunatatit si conditia fizica si pe cea psihica printr-un antrenament de doar 20 de minute. Despre antrenamentele pe care le practic voi vorbi mai pe larg in articolele viitoare.

   Deci ce spuneai?! Ca ti-e lene?! Nu mai sta!
Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu