marți, 4 iunie 2013

ECUATIA MISCARII : CELE 6 VARIABILE CHEIE

Da, am zis variabile... fiecare dintre cele 6 elemente amintite mai jos influenteaza calitatea/cantitatea de miscare pe care o efectuez. Ecuatia ( din propriul curs de statistica :-)) ) arata cam asa:

MISCAREA = α·ATITUDINEA + β·DIETA ECHILIBRATA + φ·APA + δ·MEDIUL + λ·MUZICA + ρ·OUTFIT-UL

Ce inseamna asta? Inseamna ca cele 6 elemente pot influenta pozitiv sau negativ  variabila dependenta (miscarea).  Pfff...prea multa matematica, asa-i?! Sa vedem despre ce este vorba mai concret!



ATITUDINEA

-de azi - vreau - imi doresc - fac tot ce-mi sta in putinta pentru a obtine ce-mi doresc -
-obtin ce-mi doresc-

Iti doresti sa obtii ceva?! Nu cauti scuze pentru a nu face tot ce-ti sta in putinta sa obtii!
Cauti motivatii si solutii!
  

DIETA ECHILIBRATA 

carbohidrati, proteine, lipide, vitamine, minerale

Sport + Dieta echilibrata = BIG BIG LOVE (in traducere...corpul si energia pe care ti le doresti)


APA

hidratare corespunzatoare


Are sens sa mai vorbesc despre cat de important e consumul de apa?!
 Nu cred...


MEDIUL

 

    Sportul o rutina?! Plictiseala e dusmanul meu! Asa ca schimb mereu mediul: alergat in parc, pedalat cu bicicleta pe dealuri, la sala etc.


MUZICA

in acord cu starea interioara, dar mereu motivanta



Muzica / Liniste = companierul perfect pentru antrenament




OUTFIT-UL

comod, dar in stilul meu


        Ultimul lucru pe care mi l-as dori e sa ma accidentez => imi aleg o tinuta lejera (nu stiu ce sa zic de tipa din imagine), dar pe gustul meu (vreau sa ma simt sexi mereu :) )


    Acestea fiind zise, propun sa dam semnul pozitiv coeficientilor din ecuatie si sa ne apucam de treaba .... cand, cum era? De luni?! Nu, nu de luni! De acum!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu