miercuri, 3 iulie 2013

Desert Delicios si Sanatos



Am descoperit un desert grozav, delicios si mai ales, sanatos! Fara zahar adaugat, se prepara in maximum 3 minute:


- 10 migdale crude
- 10 alune de padure crude
- 1/2 pumn de stafide
- 200 ml de iaurt cu 2% grasime

Ce-mi place mie la mini-reteta asta, pe langa faptul ca se pregateste foarte usor si repede, e ca alunele si migdalele ofera senzatia de crocant, stafidele pe cea de dulce, iar in combinatie cu iaurtul cremos si acrisor ofera un contrast genial !

Pe viitor am de gand sa incerc si alte combinatii: poate gasesc si alt gen de fructe uscate, cum ar fi merisoarele, m-am gandit sa le amestec cu caju sau fistic....cine stie, vedem ce iese, doar tre' sa fim creativi, nu?! ;)

Totusi, mare atentie la cantitatile mancate! O fi sanatos, dar caloriile consumate in exces stim cu totii ce se intampla cu ele: se depoziteaza sub forma de grasime :((((  Eu am patit-o, am vorbit intr-un articol anterior despre asta:
http://fitnesssexjoy.blogspot.ro/2013/06/mancat-inconstient-mancat-excesiv.html

Ce-as mai putea spune acum decat pofta buna siiii....SPOR LA TREABA, desigur!

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu