vineri, 23 august 2013

Salata cu seminte de quinoa

Am gasit un tip de psedo-cereale gustoase si hranitoare. Le numesc psedo deoarece spre deosebire de cerealele traditionale, acestea contin o cantitate mai mare de proteine si nu au gluten. De asemenea au un continut semnificativ de vitamine si minerale ( fier, magneziu, calciu, potasiu, complexul de vitamine B).

Prima "reteta" probata a fost un soi de salata. In privinta aceasta, am fiert semintele :


La o jumatate de cana de seminte am folosit 2 cani de apa. Le-am lasat aproximativ 15 min sa fiarba (se umfla asemanator orezului), apoi le-am strecurat.

Pentru prepararea salatei am taiat o rosie, un castravete si am adaugat branza de oaie de casa si semintele de quinoa. Peste ele am presarat sare, busuioc si ulei de masline si am obtinut asta :


Simplu, rapid, gustos si hranitor... :) 

P.S. Semintele de quinoa le-am cumparat din supermarket de la sectiunea "Bio".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu